Zamieszczone przez Prezes52
Przygasanie Świateł
Zwiń
X
-
Przygasanie Świateł
Czy ktoś z szanownych forumowiczów spotkał się może z sytuacją przygasania świateł mijania podczas skrętu kierownicą co jest bardzo widoczne podczas postoju,dodam że aku jest nowy.Domyślam się że może to być spowodowane pompą wspomagania ale czy aby na pewno? Czy ktoś już się z czymś takim spotkał w swojej O2 2008 2.0 TDITomek
-
-
Witam,
Moja propozycja to sprawdzenie czujnika kąta skrętu,
Ten problem który opisujesz, nagminnie występuje w Fabiach (proszę przejrzeć forum o fabiach) i jest najczęściej związany z czujnikiem kąta skrętu, przygasanie jest powodowane przez otrzymywanie złych parametrów z tego czujnika i również najczęstszą przyczyną uszkodzenia tego czujnika jest zawilgocenie.↑↑↑ To jest moja opinia I naucz się z tym żyć ↑↑↑
Komentarz
-
-
Tylko że fabia miała wspomaganie oparte na pompie elektrycznej (elektrohydrauliczne) i czujnik kąta skrętu był zamontowany w przekładni. Octavia II ma wspomaganie elektromechaniczne i czujnik kąta skrętu znajduje się pod kolumną kierowniczą.Jest: OIII 1.4 TSI 4K4K
Była: OII FL 1.6 MPI 4K4K
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez waldek73Tylko że fabia miała wspomaganie oparte na pompie elektrycznej (elektrohydrauliczne) i czujnik kąta skrętu był zamontowany w przekładni. Octavia II ma wspomaganie elektromechaniczne i czujnik kąta skrętu znajduje się pod kolumną kierowniczą.
Niech martwiący się kolega powtórzy eksperyment, utrzymując obroty silnika na poziomie 3,5 tysiąca. Raczej problemu przygasania świateł nie będzie, chyba że alternator w pojeździe jest uszkodzonyPozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Komentarz
-
-
Już nawet 2 tyś obr/min wystarcząO2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
Ja nawet nie muszę kręcić kierownicą wystarczy abym szybko puścił pedał gazu i światełka przygasają na chwilę. Też mnie to drażni, człowiek kupuje nową furę a tu takie kwiatki - a to tylko jeden z wielu jakich doświadczam :klnie:
Jedno wiem na pewno: to pierwsza i ostatnia skoda w moim życiu ad:
Komentarz
-
-
ficken_the_mods, no cóż...
Widocznie regulatory napięcia również mogą zepsuć się w "Skodzie"
A to ganc nojka z salonu :?:O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ficken_the_modsnie błędów w kompie, nie ma problemu. TTTM
Dużo jest takich przypadków jak twój :?:
Szukałeś na forum, bo tematów jest sporo...
Warto poszukać selektywnie, wybierając odpowiednie działy do szukania
Może pada ci sprzęgiełko na alternatorze, albo właśnie zwalony układ regulacji ładowania... Albo kiepski alternator, cokolwiek w tym temacie...
Może powinieneś odwiedzić elektryka (lub samemu sprawdzić) napięcie ładowania, a właściwie jego stałość...
A że to twoja ostatnia Skoda, no trudno... Volvo i Mercedesy też się psują :diabelski_usmiech
Jednymi słowy "shit happens" :|O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
Komentarz